A munkaerőpiac folyamatosan igényli a jól képzett társadalombiztosítási ügyintéző és bérszámfejtő szakembereket. E két szakterület elvégzésével a résztvevők biztos és változatos elhelyezkedési lehetőségek közül választhatnak – legyen szó vállalati, tanácsadói vagy közigazgatási pozíciókról.
Hol helyezkedhetnek el a képzés sikeres elvégzői?
A társadalombiztosítási és bérügyek kiváló ismerete iránti kereslet a következő területeken kiemelkedő:
- Kis- és nagyvállalatok bérszámfejtési és HR osztályai
- Bérszámfejtő és könyvelő irodák munkatársaként
- TB-ügyintézői pozíciók közintézményekben, önkormányzatoknál, kormányhivatalokban
- Munkaügyi tanácsadó cégek, ahol a munkaügyi dokumentációk, járulékok és adózási kötelezettségek kezelése kiemelt feladat
- Egészségügyi és szociális intézmények, ahol a biztosítási jogviszonyok kezelése és a juttatások adminisztrációja nélkülözhetetlen
A társadalombiztosítási ügyintéző és bérszámfejtő végzettséggel rendelkező szakemberekre folyamatos és stabil kereslet mutatkozik, hiszen a vállalkozások számára kulcsfontosságú az adó- és járulékfizetési kötelezettségek pontos teljesítése.
Kinek ajánlott a képzés?
Ez a képzés ideális választás azok számára, akik:
- Pontos, precíz munkavégzésre képesek, szeretik az adminisztratív feladatokat
- Érdeklődnek a társadalombiztosítási szabályok, a munkajog és a bérügyek iránt
- Karrierváltásban gondolkodnak és stabil, jól jövedelmező szakmát szeretnének elsajátítani
- Pályakezdők, akik piacképes tudással szeretnék megkezdeni szakmai életútjukat
- Könyvelők, HR szakemberek, akik bővíteni szeretnék tudásukat a társadalombiztosítás és bérszámfejtés területén
A képzés nem csupán elméleti ismereteket, hanem gyakorlatorientált felkészítést is kínál, hogy a résztvevők magabiztosan kezeljék a bérügyviteli rendszereket, értelmezzék a vonatkozó jogszabályokat, és biztos támaszai legyenek a vállalatok munkaügyi folyamatokért felelős részlegeinek.
Szóljon hozzá a témához!