Elektronikus számlázás a gyakorlatban – a bevezetéssel és működtetéssel kapcsolatos gyakori kérdések, tapasztalatok, buktatók

témák
  • Áfa tv. /
  • elektronikus számla /
  • bizonylat /
  • EDI /
  • PKI /
  • adólevonás /

Elektronikus számlázás a gyakorlatban – a bevezetéssel és működtetéssel kapcsolatos gyakori kérdések, tapasztalatok, buktatók

4+1 ok, amiért a Penta továbbképzését érdemes választani:

1.

Gyakorlatorientált konferenciák sok példával

Az előadások megértését releváns példák ismertetésével segítik előadóink.

2.

Választ kap kérdéseire

Konferenciáink létszáma lehetővé teszi, hogy felmerülő kérdéseit személyesen megbeszélhesse előadónkkal az előadást követő konzultáció keretében.

3.

Kreditpontok

Kreditpontok könyvelőknek, adótanácsadóknak, könyvvizsgálóknak, adószakértőknek, okleveles adószakértőknek. Adminisztrációs rendszerünk automatikusan figyeli gyűjtött pontjait, amit akár Ön is adminisztrálhat!

4.

Kényelmes környezet

A könnyű megközelíthetőség mellett termeinkben gondoskodtunk róla, hogy kényelmesen, az elhangzottakra fókuszálva telhessen a konferencia ideje. Konferenciatermünkben asztalon jegyzetelhet.

+1

Kedvezmény

Speciális ajánlattal készültünk új és visszatérő résztvevőinknek egyaránt. Válasszon lenti kedvezményeink közül!

Az előadó ajánlásával

Kardos Dóra
adómenedzser,  Mazars Kft.

"Az utóbbi években egyre inkább terjed az elektronikus számlázás gyakorlata. Ez nem is meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy az elektronikus számlázás bevezetése egy Társaság életében 60-70 százalékkal is csökkentheti a számlázással kapcsolatos költségeket. Ugyanakkor tapasztalataink szerint még mindig igen nagyfokú a bizonytalanság a témát illetően. Mi minősül elektronikus számlának? Milyen feltételeknek kell megfelelni kibocsátói és befogadói oldalon? Előadásunk során célunk gyakorlati segítséget nyújtani azoknak, akikben felmerült már az elektronikus számlázás, vagy az e-számlák befogadásának lehetősége, de nincs még egyértelmű válaszuk a kapcsolódó kérdésekre."

 

Jelentkezem

Tematika

AZ E-SZÁMLA, MINT HITELES BIZONYLAT – JOGSZABÁLYI HÁTTÉR

Számlával kapcsolatos általános követelmények >> Az elektronikus számla fogalma – mit jelent az elektronikus kibocsátás? >> Hármas követelményrendszer: eredet hitelessége, adattartalom sértetlensége, olvashatóság >> A hármas követelményrendszernek való megfelelőség biztosítása >> Ki dönti el, hogy K+F vagy sem?

ELEKTRONIKUS SZÁMLÁVAL KAPCSOLATOS SAJÁTOSSÁGOK A BEFOGADÓI OLDALON

Felkészülés az elektronikus számlák befogadására >> Adó levonása elektronikus számla alapján >> E-kontírozás – kell vagy nem?

AZ E-SZÁMLA MEGŐRZÉSE

A kibocsátó és a befogadó megőrzési kötelezettsége >> Archiválás külső szolgáltatóval >> Archiválási lehetőségek külföldön

GYAKORLATI KÉRDÉSEK AZ ELEKTRONIKUS SZÁMLÁZÁSSAL KAPCSOLATBAN

Milyen technika mellett döntsünk? Az egyes megoldások előnyei és hátrányai >> Milyen kérdések merülhetnek fel a rendszer indításakor? (Lehet „vegyes rendszert” is kiépíteni? Szükséges elkülönített sorszámtartomány az e-számlákhoz? Hogyan biztosítsuk az adóhatóság által kérhető számlaformátumokat?) >> Hibalehetőségek a rendszerben – mire érdemes figyelni? (Számlamódosítások; Kötegelt számlázás és archiválás; Önszámlázás a rendszerben, stb.)

KONZULTÁCIÓ

A részletes tematikáért kattintson a jelentkezésnél a konferencia neve melletti .pdf ikonra.

Jelentkezem

A konferencián előadó szakértők

(Az előadó(k) megváltoztatásának jogát fenntartjuk.)

  • Kardos Dóra

    adómenedzser, Mazars Kft.

Részvételi díj
17.900 Ft + ÁFA / fő / konferencia
KEDVEZMÉNY(EK)
1. Díjmentes: KVK kedvezmény

A 2017. évben Konferencia csomaggal rendelkező Könyvelőiroda-Vezetők Klubjának tagjai részére a részvétel díjmentes. Jelentkezéskor a megjegyzés rovatban kérem, tüntesse fel a Klubtagsági kártya számát.

2. Koránkelő Kedvezmény

Jelentkezzen  időben, hogy élhessen kiemelkedő kedvezményeinkkel, így a részvételi díj 17.900 Ft + áfa helyett, csak

  • 11.900 Ft + áfa 2017. július 18-ig történő jelentkezés esetén
  • 13.900 Ft + áfa 2017. augusztus 18-ig történő jelentkezés eseté
  • 15.900 Ft + áfa 2017. szeptember 11-ig történő jelentkezés eseténn

3. -50%: Vendégjegy kedvezmény

Hozza el tulajdonostársát, partnerét vagy kulcs-alkalmazottait, akik 50% kedvezménnyel 17.900 Ft + áfa helyett 8.950 Ft + áfa/fő áron vehetnek részt rendezvényünkön.  Amennyiben Önre a vendégkedvezmény vonatkozik, kérjük, a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy Ön kinek a vendége.

Ellátás

A részvételi díj tartalmazza a konferencia szüneteiben elfogyasztható frissítőt és péksüteményeket.

Kedvezményeink egymással nem összevonhatóak! A kedvezmény érvényesítésének feltétele a díjbekérő határidőre történő kiegyenlítése.

Jelentkezzen most 2 egyszerű lépésben!

1. VÁLASSZON IDŐPONTOT! KATTINTSON A FEHÉR NÉGYZETBE!

Kérjük előbb válasszon időpontot!

Rendben

A mérlegképes kreditpontos rendszerben számvitel témakörben min. 8 kreditpontot kell gyűjteni. Pirossal jelöljük a könyvelői kreditpontok számát, ha csak számviteli vagy legalább 8 számviteli kreditet tartalmaznak.

  • könyvelőknek
  • adótanácsadóknak
  • okleveles adószakértőknek
  • adószakértőknek
  • könyvvizsgálóknak
Előadás / konferencia
Időpont
Helyszín
Ebéd
Kreditpontok
09.18.
10:00-13:15
PENTA UNIÓ Zrt.
V. Sas utca 25.
Ebéd
2.515 Ft
Kreditpontok
2. Adja meg adatait!

PENTA UNIÓ

Oktatási Centrum

A böngészője elavult.

A PENTA UNIÓ weboldalának fejlesztésekor arra törekedtünk, hogy az oldal böngészése
a lehető legegyszerűbb és legkényelmesebb legyen. Ennek érdekében a legfrissebb
technológiákat alkalmaztuk, melyek közül néhány kezelésére az Ön böngészője nem
alkalmas. A teljeskörű felhasználói élmény érdekében javasoljuk, hogy frissítse böngészőjét.

Frissítse böngészőjét ingyenesen...

...vagy böngésszen tovább